Dostawa
Realizacja zamówień odbywa się codziennie, oprócz niedziel.
Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, w postaci listów lub paczek poleconych priorytetowych.
Standardowy czas dostawy to od 1 do 3 dni roboczych.
Zamówiony towar wysyłamy na adres, który został podany przy składaniu zamówienia jako adres dostawy.
Koszt wysyłki pokrywa kupujący.
Koszty dostawy na terenie Polski są następujące:
Przesyłka biznesowa - 9,50 PLN
Paczkomaty InPost - 9,00 zł
Przesyłka biznesowa pobraniowa - 17,00 PLN
Przesyłka kurierska - 15 PLN
Przesyłka kurierska pobraniowa - 22 PLN
Przesyłki zagraniczne:
Koszt wysyłek zagranicznych do Czech i Słowacji uwarunkowany jest wagą zamawianego towaru:
przesyłka zagraniczna priorytetowa do 0,5 kg - 25 PLN
przesyłka zagraniczna priorytetowa do 1 kg - 30 PLN
przesyłka zagraniczna priorytetowa do 2 kg - 35 PLN
przesyłka zagraniczna priorytetowa powyżej 2 kg - 40 PLN
Koszt wysyłek zagranicznych w obrębie pozostałych państw europejskich uwarunkowany jest wagą zamawianego towaru:
przesyłka zagraniczna priorytetowa do 0,5 kg - 25 PLN
przesyłka zagraniczna priorytetowa do 1 kg - 37 PLN
przesyłka zagraniczna priorytetowa do 2 kg - 67 PLN
przesyłka zagraniczna priorytetowa powyżej 2 kg - 97 PLN
Dane do przelewu:
"ANIDEX" Anna Dudek
ul. 1 Maja 79
32- 540 Trzebinia
37 1140 2017 0000 4202 1156 1026 BRE BANK SA (MultiBank)
Reklamacje
Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.
Wysyłki reklamacji należy kierować na adres:
"ANIDEX" Anna Dudek
CIG-SHOP Elektroniczne papierosy
Pl. Mały Rynek 18
32- 540 Trzebinia
Do przesyłki należy dołączyć kartę gwarancyjną, numer zamówienia, adres zwrotny, rachunek, który otrzymałeś wraz z przesyłką oraz opis uszkodzenia. W przypadku braku tych dokumentów czas naprawy może ulec wydłużeniu, a w przypadku braku karty gwarancyjnej reklamacja może zostać nieuznana.